ljudteknik

är vad jag borde ägna mig åt nu....har bara den här lektionen på mig att bli klar...men det går inge bra för mig så jag struntar i det...plus att niklas skulle hjälpa mej men när han va här så fick han inte vara här och nu tror jag att han har dragit hem... =(  aja.......vi får se hur detta går !

TROR NI INTE HANNA OCH MARIA SKRÄMDE SKITEN UR MIG IDAG NÄR JAG VAR MITT INNE I ICY TOWER !!!!
och jag har inte ens skrämt dom.......hehe...jag får alltså hämnas på dom =DDD



här har ni dom........vänta bara ;)

nationella gick inte så hemskt dåligt som jag trodde det skulle...men nog hade det kunnat gå bättre ...
åter till inspelningen !!
heejsch

Kommentarer
Postat av: h

hahaha, du tog den fräschaste bilden också.......

2009-02-25 @ 17:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0