loooov

himla skönt med lov =D ja..dt kan Lova...hahaha.....humor på hög nivå !
iaf.......jag har panik.....har kmit fram till att jag har ju tusan inga kläder att ha med till sthlm...shieses...vad gör jag då !
aja...ska iaf...troligtsiv hitta ngt snyggt där så =)
jag taggar för övrigt sjukt mkt nu ! ska bli grymt kul =DD

LottaPotta ringde nyss och meddelade att Ida och Dick ska komma upp och hälsa på ...men självklart så skulle dom komma på söndagkväll och fara hem på torsdag förmiddag.....precis som jag !
så jag hinner alltså inte träffa henne...........bajs !
iaf...vad sa hon mer ? jo....jag ska vara hundvakt åt världens finaste och snällaste hund Leja nån dag på påsklovet =)
då sa hon även att jag kunde ta me nå kompisar åså...så vilka vill chilla med mej i blacke med ett eget hus, världens skönaste soffor, singstar (abba) kanske ngt gott att äta/dricka osvosvosvosv ??? =)
jag vet att ni vill !

jajja....nu ska jag gå ner och umgås med familjen.. !
alla är som här =)....förutom Amanders ...... =(

  
  

Kommentarer
Postat av: din vän ELINKINGEN

JAG VIIIIIIILLLLLL =D

2009-02-28 @ 11:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0