schoooool

release me med agnes hörs från högtalarna i central korren.....BLÄ.....kan inte ngn bara strypa hon lite lätt så att hon inte kan sjunga mer... ? jag tål verkligen inte hennes röst .....då vare sagt...igen ;)
vad händer annars då....jo igår hade vi årsmöte med Espri....och vi fick mer info om Venedig resan.....och jag kunde inte längta mer nu !!! phillip trodde att dt skulle vara ca 20-25 grader varmt där när vi ska dit.......fast jag vet inte om han bara drev ...men dt skulle vara ruskigt skönt om det va så ! =D

helgen har varit väldigt fullspäckad.......var på skolan i lördags och hade rep mellan 12 och 4 med espri...sen hade Emil fest på kvällen,..som va riktigt kul =) träffade även Rebecka som är Annas kusin...jag va med henne när jag va liten och har inte träffat henne sen dess så det va riktigt kul...rätt coolt faktiskt =)
och i söndags hade vi konsert med Espri..och ja.....det gick väll inte direkt jättebra menmen... =)
och  nu.....jag står fortfarande i korren och väntar på att maloo ska bli klar med hennes piano lektion så att vi kan gå och äta....det är PLÄTTAR idag !!! och jag är jättehungrig !!!!
nu ska jag spela lite icy tower tills hon kmr...jag äger på det ;) intch

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja det var riktigt kul att träffa dig med! =) Har ju hört så mycket om dig men inte sett dig på..ja, hmm...typ 10 år! Men vi får ses mer i framtiden hörre du! :)

2009-02-24 @ 13:34:44
URL: http://hjortstorphall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0