adjö

nu har hedvig farit tillbaka till strömbäck men hon kanske kmr hem i helgen igen =) hoppas på det ! ;)
igår for vi iaf till joel och såg film =) det var jag, hedvig, joel, isak och niklas =)
först dåg vi the love guru lr nått sånt..en komedi typ...sen blev det en skräckis the descent tror jag den hette! den va hur läskig som helst....jag skrek ! flera gånger........
sen såg vi lite jvm oxå =)
plus att isak visade hur jag skulle boka uppkörning åde så nu väntar jag bara på en  kod så ska jag boka uppkörningstid .....dt är ju ändå länge kvar men det är lika bra att göra dt i tid =) så att man får nån bra tid !
nu blir det en prommis med mamma, moster, kusin, och kusinbarn =) mys.
hooooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0