Come What May

så, nu har jag kollat lite trafikskolor och det ser ut att bli staans trafikskola=) ska nog köpa ett paket med 8 körlektioner och nått teori grejjs oxå =) sen får det nog räcka ! plus halken som jag inte riktigt har bestämt mej än om hur jag ska göra....antingen blir dt att göra den privat,,,men det är bara värt om man far några stycken samtidigt...annars blir det med trafikskolan =)

idag har edströmmarna varit här och fikat...fullt hus alltså =) jag, ida, amanda, anders, mamma, gudrun, mormor, johanna, jonathan, natalie, simon, lotta, albin, emil, linus och sofia! ja, fullt hus !
blev oxå lite mario-kart spelande såklart  =D

sen ikväll vet jag inte vad som händer ! va jättesugen på att fara på vinterrocken..där christoffer hiding från  idol för nått år sen skulle spela och även micadelia ! fast då skulle ida jobba natt så då gick ej det... ! blää !
fast det kanske blir volleyboll istället...om inte edströmmarna far till schtaaan som det kanske var tal om ! hoppas inte ! =)
nu ska jag se lite  the hills , är på fjärde säsongen nu =D
HÅLLOJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0