ett sånt där test

Min personlighetstyp:
Kreativa, handlingskraftiga och snabbtänkta. Duktiga på många saker. Tycker om att debattera och kan vara angelägna om att få sista ordet. Entusiastiska över nya idéer och projekt, men kan brista i förmåga att hantera vardagliga rutiner. Oftast frispåkiga, uppriktiga och bestämda. Uppskattar att umgås med andra och är själva stimulerande sällskap. Utomordentlig förmåga att förstå komplicerade koncept och finna logiska lösningar på problem.

Karriärer som skulle kunna passa mig:
Entreprenörer, jurister, psykologer, fotografer, konsulter, säljare, skådespelare, ingenjörer, forskare, uppfinnare, marknadsförare, programmerare, komiker, analytiker, kreditrådgivare, journalister, psykiatriker, PR-ansvariga, designers, skribenter, artister, musiker, politiker.

haha vad hände med uppfinnare och komiker ? musiker och politiker va väll rätt ballt....men haha ! komiker...njaaa ! och absolut inte uppfinnare ........jag kom ihåg när jag gick i 4an typ å vi skulle vara me i nå uppfinnargrejjs i lycksele.. jag tror jag kom på typ handvärmare lr nått sånt....som dessutom redan fanns. Oooh vilken uppfinnare jag är !
fast sen brukar jag ju alltid göra nått ruggit fult av olika saker...jag gjorde tex "krokar" åt alla mina örhängen ...jag tog papper och gjorde hål i och tejpade upp på en bokhylla...och där hängde mina örhängen ett tag....dock tog dt lite för lång tid innan jag insåg hur jäkulst fult det egentligen var.
men ja...jag kanske är en uppfinnare innerst inne.............
lr varför inte forskare ? jag som älskar att göra såna uppgifter på skolan då man måste kolla upp en massa fakta åså...hur jobbigt och tråkigt som helst ! nee..jag vet inte de ja !
men vad jag vet är att nu ska jag iaf dra en vända med mario kart innan jag ska försöka sova i mitt svinkalla rum !
och att jag ska börja peppa mer för morgonkvällens bravader !
mkt text och lite bilder.....ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0