lektion...blä

har engelska nu och vi håller på med sagor,,,,ska alltså göra en egen saga...fast i grupp .
dt är jag, jennilla, erik och samuel i min grupp fast dt är bara jag och samuel på skolan och ingen
 av oss kan komma på nån bra saga...så vi tänkte att vi skriver klart analysen istället på datorn...och vad gör jag ?
jo...jag sitter och läser bloggar och skriver ett eget inlägg ! smartass
idag slutar jag 16.00 men ska vara kvar till 17...ska vara med på tjejensemblen och spela bas ......anna kunde
 typ inte så jag ska vara reserv.. ;) malin sa idag att hon tyckte dt va så kul när jag va med på deras
ensemble... (hon ville även att jag skulle skriva det här och nu)
jag tycker det är ganska snällt av mej att stanna kvar en timme extra och hjälpa dom ;)
har haft gemu prov idag oxå....fast hann inte klart så vi skulle få fortsätta nästa vecka !
dt kändes iaf som att dt gick råbra !
är ju hur kul som helst när man fattar allt dt där med steganalys med
alla pilar, klamrar sekundära dominanter osv =) och gehörs delen gick typ oxå bra....hoppas bara
att jag inte hade det fetaste brainsläppet och gjorde heeelt fel ....

nu måste jag återgå till engelska analysen.....men jag suger så jag tror jag drar ut på dt ännu mer... ?
bra dum jag är alltså ....

bilder från våran eos-redovisning på vintergatan
en del tyckte visst att våran var riktigt creapy.......haha
CIAO

om Hedvig läser...kmr Mary Hammond nästa vecka ?
eller....ring mej ikväll !? =)
puss

Kommentarer
Postat av: hedvig

tihi..ja det gör hon, fast det vet du redan :( Tycker det är kul att kommentera inlägg så jag svara ändå! Puss ;)

2009-01-28 @ 18:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0