lövis

som en reflex gick jag till skafferiet och kollade när jag komme hem
....vet som inte varför jag jämt gör det....det hör som bara till !
iaf.....så såg jag till min glada förvåning längst upp...två chipspåsar och en cheeseballz påse !
jag är bara för smart som lämnade kvar det här hemma förra helgen,,,jag visste att
jag skulle bli glad när jag skulle se att det var kvar där när jag skulle komma hem idag ;)
haha asså.......intresseklubben noterar ?

nu ska jag tjocka i mig dt lilla som är kvar i påsarna ! =)



ETT STORT GRATTIS TILL ANNA STRÖMBERG SOM FYLLER 18 ÅR IDAG =)
hoppas du blev glad för presenten och dom båda sångerna ;)
PUSS

ursäkta för att jag snålar med en så liten bild..men den gick faktiskt inte att få större :S ..råmysko !


Kommentarer
Postat av: Annsan

Hahaha Jag vart jätte rörd :] ! och jätte glad ! :D

Tack en än gång så här lite i efterskott ;)

2009-02-17 @ 15:33:52
URL: http://shakiinblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0