månen

ganska läskigt hur likt man tänker ibland !
i bussen påväg hem från umeå tittade jag ut på månen och började tänka på hur den ser ut osv...att den är helt rund, att det är som mönster på den och att människor har varit på den...jaa jag filosoferade lite om månen helt enkelt !
sen nu när jag är hemma så säger mamma: så häftigt det är med månen... (lr nått sånt)
hedvig svarar: jaa....jag satt och kollade på månen idag när jag åkte buss från ume...jag riktigt kollade på den,,,och tänkte på den  (något så likt iaf)
alltså så sjukt ! då tänkte hon precis likadant när hon for hem från ume som jag gjorde...och vi hade inte precis pratat om månen innan.......creapy !
ja ni ser ju själva så cool den egentligen är !



nu ska jag sluta tänka på sånt man inte förstår sig på ....hehe
jag har iaf fått min kod så att jag kan boka uppkörningstid och teoriprovet nu men jag fattar inte hur jag ska göra så jag hoppas att joel kmr hit,..han kanske fattar =)
sen så såg jag ju TWILIGHT igår...och jag är olyckligt förälskad på nytt...varför utsatte jag mig själv för det ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0