om jag kunde drömma

nu är jag helt besatt !
jag har bestämt mej för att beställa twilight boken...men DEN ÄR SLUT ÖVERALLT ! får panik... !
ska vänta ett tag och kolla senare igen =) typ nästa helg kanske !
sen skulle jag ju som sagt boka körkort...men dt verkar vara för tidigt att boka nu för det gick inte.. ! bajs !
jag vill ju ha ett bestämt datum så jag kan peppa mig själv !
ajaaaaaa............
hur jag hamnade här mitt i let's dance var för att jag fick ett mess av yolanda,,:msn dirr !
jag sprang upp och hon frågar om jag vill följa till gävle inatt 04.00 ....haha den där kvinnan slutar aldrig förvåna en !
men dt kanske blir RENT hos henne imornkväll om hon inte far själv med jacke =)
nu ska jag ner igen å se let's dance.......för övrigt så såg blondinbellas kille himla dryg ut...och hon var sämst på att dansa... mohahaha

ny bild osvosvosvosv ?

Kommentarer
Postat av: Y

HAHAHA, vi grinar väl ikapp till rent istället för att jaga fresha killar i Gävle då! haha och likabra det !:D har ju som saknat dit piinglan :D

2009-01-09 @ 22:25:01
Postat av: Y

HAHAHA, vi grinar väl ikapp till rent istället för att jaga fresha killar i Gävle då! haha och likabra det !:D har ju som saknat dit piinglan :D

2009-01-09 @ 22:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0