tidsfördriv

ligger och läser igenom allt jag har skrivit i bloggen och tkr att tiden går allt för fort när jag läser en grejj och tkr att det va inte så längesen det hände....sen ser jag att det var i mars jag hade skrivit det.....men då tänker jag att mars va ju bara några månader sen....sen upptäcker jag att om två månader är det mars igen och då var det ett år sen jag det hade hänt ! hängde ni med ?

och nu fick jag sockerdricka i armen oxå.......
iaf så ska sosse & co komma hit å lira mario-kart med mej....dom har kirrat två doser till så att vi kan  vara fyra stycken !
men tills dom kommer och tills körslaget är slut (jag bojkottar som sagt det nu efter att TIMO my love åkte ut förra gången) så ska jag fortsätta med att nöta the hills


någon mer än jag som är taggad på musikar-fest dirr efter lovet ?

Kommentarer
Postat av: hanna

hahah, det ska ju vara musikfest helgen efter lovet ;)

2009-01-04 @ 01:57:12
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/
Postat av: Ida

LÄTT På =D

2009-01-06 @ 16:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0