elinelinelinelinelinelinRönngren

gårkvällen blev riktigt lyckad =) dt va typ längesen jag hade sådär kul på en fest ... !
iaf så började kvällen med att jag och sofiorna va hos mej och fixade oss och åt en god tacos.. =)
sen stressade vi iväg som galningar till skidstugan kring 18 och började ställa i ordning allting där osv...vi dukade och blåste upp balonger och serpentiner och tände massa ljus så dt blev jättemysigt =)
klockan 7 kom elins klasskompisar amanda, elin och anna =) som för övrigt va jätte trevliga och jätte roliga =)
och halv 8 ung kom elin...födelsedagsbarnet ;) då sjöng vi för hon och hon blåste ut alla 18 ljusen på en och samma gång ...hon måste ha stora lungor den där kvinnan ;)
vi fikade och elin fick sina presenter =) hoppas hon blev nöjd !
sen kom killarna kring 9 tiden kanske och då drog festen igång =)
klockan 10 tog jag och sofiaO var sin spark och hämtade hanna på busstation....hon hade varit och sett lövångersrevyn ...därav varför hon kom så sent =)
och just när vi hade kommit tillbaka till skidstugan kom julia oxå =) jättekul !!

nu sitter jag och lyssnar på grease och tänker på igår då dt bara var jag, hanna och sofiaG kvar...vi dansade och sjöng hur länge som helst...till slut hade vi ingen ork kvar så vi började fara hemåt....på sparken såklart =)
imorse när vi vaknade bestämde vi oss för att gå och köpa chips till frukost... (som jag och hanna jämt gör när hon sover här) och jaa...vi köpte var sin påse...jag körde på den vanliga svenska naturchips, hanna drog till med cream cheese och sofia en påse med cheese ballz ! så satte vi oss runt bordet och bytte runt mellan dom olika delikatesserna ;)
och dt blev även lite mario kart spelande innan hanna och sofia styrde kosan hemåt.
borde typ gå ut på en prommis nu för sen blir det pizza till middag... ! nyttig dag osv ....=)
ska lägga ut bilder sen från igår så fort jag får tag på dom ..har några på mobilen men dt är inte så bra kvalla så dt får va =)
nu ska chilla mer än nångonsin !


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var riktigt kul igår! och presenten var kiing, skrattar varje gång jag ser den =)

tack för kvällen! <3

2009-01-25 @ 16:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0