å andra sidan

Tjabba, tjena hallå, vem säger så?
jojjo

Idag har jag då varit i bure hos min moster, med mamma och mormor =)
Och där såg jag återigen kjolen som jag såg när jag var där när bilen strejkade, då säger Gulli att jag fick låna den över sommarn !!! NAJS säger jag ! Den är huuur snygg som helst, tur att man har ett modefreak till moster ;) hahaha
När vi kom till lövis igen kunde varken jag lr mamma komma på vad vi skulle äta, så jag gav ett förslag om foccacia (stavning?) med kycklingsmak, och mamma gick med på det =) (har ätit det nu några gånger på senaste tiden, eftersom dom har det på fiket HÄR I LÖVÅNGER.......jennilla skulle nappa direkt;) )
Så mamma skickade in mig eftersom hon typ är stammis där nuförtiden, och jag tror nästan att dom börjar känna igen mig nu oxå, för det ända jag köper när jag är där är just foccacia =)

Nu har jag fått lite mer bilder från trästock, så jag lägger in dom som en slutklämm ;)







och sist, men INTE  minst;



Verran ser dock livrädd ut och jag ser ut som SKABBET själv !

Ännu ett till ovärt inlägg blev detta =)

Kommentarer
Postat av: Erikaaaaaaaaaaah

MÅÅÅÅH, det är ju sååå gott med fuccatia(?), MUMMMMMMMMSSSSS

2009-07-23 @ 10:12:53
Postat av: emelie

men så bra ;D jo men pratar på gör jag alltid i fyllan haha ;P

2009-07-23 @ 15:36:31
URL: http://heavencanwait.blogg.se/
Postat av: Rebecka

HAHAHAHAHAHA men skämtar inte så extremt hemska bilder de ligger ute ÖVERALLT! Kan inte alla ba gå å radera sina bilder från trästock?!!! Men underbar helg var de iaf, saknar dig!!

2009-07-25 @ 12:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0