för lång eller kort eller smal eller bred, jag vill hitta rätt men jag ser bara fel

Ännu en av sommarens höjdpunkter är över...alla vet vad jag menar !
Vet inte vad jag ska skriva om den förutom att jag inte ville att den skulle ta slut och att den var allmänt KING med bra band, lr vadå bra ? typ dom BÄSTA i sverige !!!!! och de BÄSTA kompizarna =) naaaaajs så att säga !
Lägger ut lite bilder som jag fått tag i, men observera att det är inte alla, kmr fler i framtiden =)













Det här var mest bilder från förfesten, ska försöka få tag i bilderna på jag, rebecka och ida med VERRANMAGGIO..hoho !

NU BLIR DET EN VÄLBEHÖVD POWERNAP PÅ MIN "4 TIMMARS RAST" !!!!
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0