KomÄnglar

Regnigt väder kom ju lagom till min lediga dag....fast jag har en dag imorn oxå, så får hoppas på bättre väder då !!
Idag då, direkt jag vaknade, där kring 11 tiden tog jag tag i mitt rum, så nu är det rent och fint utan ett enda klädesplagg liggandes på golvet =) bra gjort av mej.
Och nu har jag just sett klart Pocahontas och ätit lite godiz..naaajs

Heddan har dragit till klutmark, sen skulle hon och hela lundkvist familjen dra mot jörn till deras stuga...kul, kul
Hoppas att nissePISSE kmr ihåg att ta med sig filmerna jag önskade att låna när dom kmr tillbaka, då blir det filmmaraton i sinne =)

NUDÅ ? typ läsa och en PN kanske =)



NÄR GÖR VI OM DETTA ??? =O =DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0