min nära döden upplevelse....

....hände igår när jag skulle köra till stan i SPÖREGNET !!

För det första så var bilen helt igen immad, för det är nå tjorv med fläkten, sen så regnade det ju som om nån där uppe valde att pissa ut allt på en gång ! (om det nu finns nån där uppe, vilket jag själv tvivlar starkt på)
Iallafall, jag körde i typ 60km/h hela vägen till bureå, för längre han jag inte innan vindrutetorkarna fastnade fast i varandra!
Såg ännu sämre med tusen liter vatten på rutan PLUS denna jävla imma, så jag vevade upp rutan för att se nått, (observera att detta hände JUST innan jag skulle köra in på den "stora" e4an med dubbelfiler) och svängde av mot bure. Och den svängen hade lika gärna kunnat slutat i diket, pga dimman såg jag ingenting på min högra sida och hade ingen aning om vars jag körde ! Men det gick vägen (haha fynd) och jag stannade en liten bit in på vägen.

Efter ca 45min i väntans tider (inte så) på att Ida skulle komma från stan och hjälpa mig så hann jag bli sjöblöt efter att ha stått ute och försökt laga helvettestorkarna ! När hon väl hade kommit for vi in till bure till min moster, och uffe fick den stora äran att laga bilen =) Och jag fick en torr, varm tröja !
Sen bytte jag och Ida bil (man kan säga att jag bytte upp mig rejält) och jag fortsatte färden mot stan, tog ca 2timmar sammanlagt att ta sig till stan i det där helvettesvädret !

Jag kom hem ca 2 inatt efter att ha skjutsat hem ett dansargäng, däribland mamma och apes mamma, apes mamma hade tydligen dansat med någon så hon kände sig som en prinsessa på bal ;) haha
Föresten så skulle jag upp kring 6 imorse, började nämligen jobba 7 !! Sov cirkus 4 timmar, och jag kan väll säga att på förmiddan va jag som i en dvala, ville bara soooooova ! Men jag överlevde, och nu är jag hemma efter en heldag på jobbet. Nu väntar duschen sen en välbehövd powernap, för sen kommer Sandra och Hanna och sen drar vi iväg till bgm på nån 18års fest, blir säkert bra =)

HOOOOOOOOJ

ps. jag understand if you inte orkade läsa everything ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0