nils är en bajskorv....HEHE

Igår jobbade jag som ett aaass...först 7-13 på a-huset sen 16-21 på c-huset, hade inskolning med anna och peter, inte helt fel =) idag blev dt en heldag, och jag har gäspat mej genom hela dagen.....kan ha berott på att jag satt uppe i min ensamhet igårkväll å var tvungen att se klart Dirty Dancing....kring 1 var jag i sängen och då ringde dt i tlfn....ingen mindre än emelie lindgren ! hon och malin behövde skjuts hem från stan till btk.....nja sa jag, börjar jobba kl 7 imorn !
lyckat ! sen ringde malin upp och trodde att jag va i stan å festade...emelie hade missförstått mej ! haha, jasi era fyllosar... ;)

imorn blir en kort sista dag på a-huset ! jobbar bara 7-13 =)=) sen är jag ledig nästan hela helgen förutom söndagkväll (men då är det ob som gäller så det gör inget att jag jobbar)
och imorn är dt även dax för hedvig och nils att sjunga i bjuröklubb vilket kmr bli awesome ! sen drar  jag kosan dirr mot staden och trästocks för att se och lyssna på MISS LI !!!!!! kan inte fatta att hon ska dit =)=)
förfest vid älven (I think) sen maggio på lördag ! tagga =)



MOHAHA

Kommentarer
Postat av: emelie

HAHA! jag kan inte sluta skratta, nu börjar jag komma ihåg. Jag ringde visst dig, jäklar så dryg jag måste ha varit ;D

2009-07-22 @ 12:13:36
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0