TURKLAND HERE WE COME !!

Lönen har kommit och försvunnit LITEGRAN bara !
Gick in på Resia idag och betalade resan....känns UNDERBAAART !!
Sen gick jag lös litegran på gina och bik bok, och klantarslet till kassörska på bik bok glömde ju naturligtvis ta bort larmet på mina leggins som jag köpte.........BAJS PÅ DIG !
Måste alltså in igen och ta bort det....känns jäääävligt onödigt !

Ikväll då.....ska först käka grillat =) GOTTGOTTIGOTTGOTT
SEN ska jag, amalia och emil dra till blacke å rejsa på lägdan med bilen som pappa har köpt, sen blire typ fiskning ochsååååå
jaaada !

SA jag att jag försovde mig imorse oxå ?
mamma kom in till mig och sa: Nu har du nog försovit dig...
Jag: VAD ÄR KLOCKAN ????!!!!
M: halv 8, carola ringde nyss
J: FÖRBANNAAAAAT
Sen flög jag upp ur sängen och efter 5min var jag på jobbet, och ärligt talat så minns jag inte ens hur jag fick på mig kläderna, lr hur jag gick på toa lr borstade tänderna, det är bara ett SVAGT minne.
Väl på jobbet var jag väldigt förvirrad....men till slut kom jag in i det...sådär en halvtimme innan jag skulle sluta ungefär !



TRÄSTOOOOOCK =) =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0