den hittils bästaste helgen tror jag

Tänkte dra en kort summering av helgen som varit/är =)

Fredag: jobbade till 4, skyndade mej sen iväg mot stan till SANDRAW där hon bjöd på middag för VIP människorna =) Sen strömmade det in med folk till hennes gård där det var uppriggat med spotify och bra musik, trevliga människor, bra väder och en riktigt härlig stämning !! Sen drog vi vidare på en vinglig cykeltur till stadsfesten, tappade bort alla på en gång, men hittade micke å nicke som jag hängde med en stund, sen simon, hannes å grape =) Och sent omsider hittade jag tillslut hanna, och gissa vem hon satt med i nordanå tältet om ingen mindre än REBECKA !! sjukt kul att jag hann träffa henne =) det blev sahara hotnights sen till "tivolit" och jag, rebecka och hennes kompis sofia åkte den där karusellen som for runt hela vägen........bara sjukt att jag åkte den, men jag var inte direkt i mitt fulla sinne !
Sovde iaf hos Sandra med hanna och maria, tror jag sov typ 2 timmar lr nått, för jag skulle upp med en tidig buss för igår var det bröllop som stod för dagen !

Lördag: Fick skjuts av hanna till bussen, sovde som en stock och vaknade precis när bussen svängde in på busstation i lövånger. Klockan 14 var det dags för bröllop! Min kusin Johanna som bor i London skulle gifta sig, och jag, hedvig och ida skulle sjunga. Kan ha varit den jobbigaste delen på dagen, hade gråten i halsen redan när vi gick upp, för just innan hade dom sagt deras löften till varandra som inleddes med orden: I will love you...osv...och så känslig som jag är så började jag ju såklart gråta. Och det är väll inte det lättaste att sjunga då man just har gråtit och sen ser man på dom och dom ser så glada och lyckliga ut och texten på låten är: "Knowing that love is to share, each one believing that love never dies, watching her eyes and hoping I'm always there"
Och så ser jag på Johanna som har tårar i ögonen, nä huvva, kan ju säga att i slutet blev det inte mycket sång av mig.
Men dom var jättenöjda över att vi sjöng, och Jonathan sa att det näst efter att Johanna nu är hans fru, så var sången en av den största höjdpunkten på bröllopet =)
Själva festen var i Ånäset på tingshuset, och det var sjuuukt kul ! Alla dansade och sjöng och hade jättetrevligt !
Det blev ganska mycket snack på engelska oxå, men det gick ändå rätt bra =)
Och ännu mera tårar när Charlotta höll tal, och även när Jonathan höll tal, men det är väll så det ska vara =)

Nu blir det iaf bio med Hedvig, Nils och Ida, sen ska vi hyra Twilight, en bra avslutning på sommarens hittils bästa helg =)



Johanna och Jonathan Young =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0