4 dagar kvar

Idag har jag röstat för första gången i mitt liv, hoppas att alla andra nyblivna 18åringar oxå har gjort det...om inte...så är det 20min kvar tills dom stänger röstlokalerna !!!! så gör det, din röst hjälper !! haha
Sen var jag på loppis i lövis å fyndade ett par pumps för 100kr, aldrig använda ! rätt väääärt =)
Och nu har jag nästan just kommit hem från stan för vi i klassen har sjungit i landskyrkan.....och självklart höll jag på att svimma på repet...hade inte ätit nån middag.........fy på mig ! hehe
Limpan sa: men lova, nu får du sluta tjollra. Eller nått liknande, på skämt såklart.....det var ju nämligen på hennes lektion jag svimmade påriktigt...........skärpning med maten från min sida nu !

Nu funderar jag på att snabbcykla till OK å köpa chips....är RIKTIGT sugen !!

hoooooooooooooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0