ÅRHUNDRATETS SJUKASTE KVÄLL

Kan börja med att säga att gårdagen/kvällen/natten var KING ! Den började i en replokal på mullberget med klass es2d...alltså inte min klass...men jag joinade dom iaf =] (A) Sen drogs det vidare mot Kyrkholmen där det var fullt med människor...och poliser...och studenter ... =) For omkring där i nåra timmar innan det blev max sen hem å sova !

Vaknade idag av att Ida å Hedvig undrade om jag ville hänka till Umeå...så dit for jag typ halv 11 ungefär...inhandlade två tröjjor...en på gina å en på monki =D

Och ikväll hände vääääärldens sjukaste grejj !!

Jag, Elin och SofiaO va i Blacke och metade på en hälla nedanför pappas hus......sofia drog upp en liten liten mört som började blöda av kroken....så jag och elin försökte få loss den och blev blodiga om händerna.....grose ! Allt slutade med att jag tog en sten å krossade fisken så ögonen splaschades...HAHA ! Kalla oss groteska !
Elin skulle sen gå och tvätta händerna..medans jag städade upp efter vårat lilla "mord" och PLUMS och ett skriiiiiik..så var hon i vattnet !!
Jag och Sofia tittade på varandra och visste inte riktigt vad vi skulle göra medans Elin skrek "hjääälp mej"  "hjääälp mej upp dåååå!!!!" Sen  brast jag i gapskratt å Sofia sprang fram till Elin å började hjälpa hon upp ur vattnet medans jag stod på sidan om och asgarvade !!!
När hon väl var uppe stod alla och skrattade, jag sprang sen upp till huset och hämtade varma kläder som pappa samlade ihop...det blev en stoooor tröjja och morronrock....BILD KOMMER INOM KORT !!!!

Nämen....det var en upplevelse........det blev även singstar senare, och nu är jag här !
Har försökt utplåna alla satans jävla myggor innan jag ska sova.....hoppas jag inte har missat nån liten jävel bara =)

En helt okej kväll, den första på sommarlovet, och fler ska det bli !! =)




Kommentarer
Postat av: elinkingen

HAHAHA, kan ju säga att jag inte är mkt friskare idag.... =)

2009-06-13 @ 19:57:22
Postat av: Johan

har ju skrivit de me läste du inte de eller ;)

2009-06-14 @ 16:15:20
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/
Postat av: Johan

de vare men vi vart typ bogserade i 90 från hjoggböle me ;)

2009-06-14 @ 16:35:12
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0