Bara jag som får lite utomlandskänsla av värmen ? =)

UNDERBAAAART !! Jag älskar sommaren, så enkelt är det med det =)
Har tvättat nisses bil idag (en överaskning till han), varit i bjuröklubb med la familia, edströms klanen, mormor å danne hängde oxå me på ett hörn =) Åt lunch där och gick sen upp till fyren med den coola utsikten, bara hav, hav och åter hav =)
Och nu ska jag snart slänga i mig lite grillat käääk som heddan å nisse (tror jag) står för =) Sen bär det av mot Andersvattnet för att vara fyllechaffis åt emil =) Blir att köra hans mercedes, med automat, ändå rätt skönt ! Speciellt då det som jag tror kmr åka med en massa fordonare, då slipper jag tänka på växlingen, hehe =)
Nä nu måste jag gå ner å se om det börjar vara klart =)

ps. om någon befinner sig i stan ikväll kan den gärna höra av sig!! =) ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0