barkat

Kvällen blev inte riktigt som planerat men ändå hur king som helst !
Var meningen att vi skulle dra till oskars stuga, men istället ringde yolanda och frågade om vi ville skjutsa henne till umeå....så jag och elin tänkte att va tusan..let's do it ! Amalia hakade oxå på för hon hade inget att göra =)
Ditvägen gick hur bra som helst...dock blev hemvägen riktigt ovärd....for omkring i umeå som några vilsna själar och försökte leta reda på en mackjävel...när vi väl hittade den vi letat efter och efter att ha klättrat över en kulle med sten och småträd var vi där....MEN nog fan var det stängt !!
Nya tag.....for mot Ersboda, Ersmark ?? vad heter det ?? skitsamma..hittade en mack som var öppen...skulle köpa öl å cigg åt en vän....men fick inte för alla i mitt sällskap var inte 18 (amalia) ...bajs kärring i butiken...ville bara kasta min korv som jag hade köpt på henne  !!
Var då tvungna att fara in mot umeå igen...till teg å köpa där....sen blev det av att fara mot lövis igen.....
När vi äntligen var påväg mot havet skulle dom såklart fara därifrån...men det blev en snabb träff vid OKQ8 istället...diskuterade om hur det blir imorn..och det blir inget av... =( söög ! Men istället ska vi nog dra in till stan och hitta på nått...typ gå i demonstrationståget...är vad jag vill iaf ! Och cruising blir av på kvällen =)

Nu har jag så himla boring att jag bara vill dö.......har gode lust att ta bilen å köra till maria...MEN ett litet ...liiitet problem är att jag har ju inget körkort...så det blir inget av det heller.....sug k*k !
Nää..jag tror jag slår på en bra film isället å somnar till den........



booooooriiiiiing !!!!!!

Kommentarer
Postat av: idaho

rise and shine,weiki peiki,nu är det en ny underbar dag!!;)

2009-06-06 @ 11:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0