En Vänlig Grönskas

Så var vårkonserten över för i år !
Jag är faktiskt nöjd med min insatts, förutom att mitt ben aldrig slutade skaka =O jag var inte ens sååå nervös, nästan inget alls, men jo, självklart ska benet få jävla cp-ryck å skaka sönder......jajja....vet iaf att Hanna och Emma såg det, hoppas ingen annan tänkte på det ! =) haha

Jag måste ju skriva att jag tkr att alla gjorde ett skitbra jobb ikväll, allt var verkligen jättebra ! =) Och även igårkväll oxå för den delen =)
Min favoritlåt från årets vårkonsert är lätt Postcards From Italy, hur bra är inte den ? Helt sjuukt..jag ville som aldrig att den skulle ta slut, plus att deras outfits ägde !
Fast sen va ju även Amdys ensemble grupp som spelade ikväll oxå väldigt bra, kmr inte ihåg vad låten heter, men det va oxå en låt som man aldrig ville skulle ta slut. Och från igår så blev jag grymt imponerad av Linas perfekta huvudklang, helt perfekt ! Och självklart California, fast vem blev inte impad av den ? Simon hade gjort ett sjukt bra arr på den så att det finns inte så mkt mer att säga förutom att den inte kunde bli så mkt bättre än så =) (hoppas att du läser det här nu bästis! haha)
Iaf så var alla som medverkade igår och ikväll helt otroligt bra !! =)



Delar ur Postcards From Italy gänget =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0