fufenn

Jag skulle kunna göra allt för att slippa jobba idag.....verkligen allt ! Jag skulle kunna dricka flera liter grisblod om så behövdes...MEN det hjälper ju ändå inte, för jag måste fara dit om prick 1 timme, och jobba till 9 ikväll....
Det känns ju även ännu bättre när alla frågar om jag ska till beachen å sola å slappa...men NEJ, jag jobbar ju som sagt !
ett plus på det är att jag känner mej jävligt bakis på ngt konstigt vis...jag drack ju som sagt ingenting igår eftersom jag var chaffis, men jag har inte sovit så mkt, så jag antar att det är därför......ska försöka sova nu i typ en halvtimme innan jag måste äta nått och fara !

Gårkvällen då......efter många om och men så hittade jag till slut fram till andersvattnet, var där ett tag, for sen å hämtade lage, sen brummade vi iväg till stan för att hämta nån till dude, sen mot sjöbotten där det var typ 20-års fest för flera stycken......inte så värst ball där, kände ingen....förutom Nina och Therese som kom dit senare, åsså några old musikare =)
Vid 12 snåret for vi mot stan igen....men vi hann inte långt innan vi måste stanna å jaga nån kille som hade snott en cykel inne på nåns gård....TOG HUNDRA ÅÅÅÅR ! och en massa jävla tjafs blev det oxå........BARA för en cykel....var rätt less vid det laget !
Till slut var vi iaf i stan, och då blev det olles, träffade några musik 3or å lite annat folk där =)
KRYSSET, bajsfåglar, mat som gjorde en äcklad, jobbig_kille peppad på efterfest=PAIN IN THE ASS !!!
Där kring halv 4 vare slut med det roliga och vi begav oss mot a-vattnet igen.....klockan va typ halv 5 då vi va framme där så det kändes lika bra att sova där då så jag inte skulle somna om jag skulle köra hem !
Sov cirkus 4 timmar, men dåligt, höll på att DÖ av värmeslag.............
och kallare var det väll inte i bilen imorse när jag skulle fara, solen hade lyst på den ända sen den gick upp (vilket var då vi kom hem) ....höll tusan på att bränna sönder mej !

Nä nu blir det en powernap.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0