GLAD MIDSOMMAR

Började dagen med en hääärlig sovmorgon =)
Sen bar det av till hökis på midsommarfirande, en tradition som håller i sig med mkt folk och släkt =)
Skulle fara till vallen för att se på Peter Fjällström och Holmström/Bergner trio, men hann inte.. =( Det sög, men istället så busade jag lite med Nathalie (kusinbarn från London, 1år) som har blivit hur stor som helst och jättegullig med sina småtänder som sticker fram då och då =)

Nu ska jag börja fixa och trixa till mig, vet inte än vad det blir för outfit ikväll.....men det ordnar sig nog. Jag och Ida gjorde en pakt att om jag fick låna kläder av henne ikväll så fick hon låna min gröna väska =} vääärt !
Sen blir det att skjutsa Ida till Bissjön, sen tillbaka till lövis och mot folkan ! Kring halv 8 kmr Hanna, Sandra, Maria och Niklas som ska joina å parta med oss ikväll, blir GREJT !! =)

Ha en trevlig midsommar allaaaa !! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0