jajja

vaknade tidigt imorse, gick ner å gjorde smoothis åt dom som fortfarande låg uppe å sov ;)
sen drog mina kära vänner hemåt å jag intog platsen framför soffan å spelade lite need for speed 2, sen fastnade jag med gitarren å joni mitchell..........men SEN bar det av mot folkan för städning efter gårkvällen...............JOBBIGT är bara förnamnet....tog oss typ 2 timmar att städa hela skiten..men det var typ värt det =)

När vi va klara med städningen köpte vi korv på ok och for sen till kyrksjön där det blev bad för killarna, en viss person tyckte att det var JÄVLIGT KALLT medans en annan tyckte det var skönt ! Vet inte om jag tror på att det va skönt men...
Sen leftade jag för att fara mot umeå flygplats och hämta hedvig och nils, och där SPÖREGNADE det...mohaha !
Dom var sig lika, och vi andra här hemma har hunnit få åter en gratis konsert av våra musikalstjärnor till familjemedlemar =)
Nu är jag själv i huset, mamma och ida är ute på en valk och heddan å nisse har dragit till klutmark =(

Åsså vill jag ha alla bilder som går att hitta från gårkvällen !
Mest av allt vill jag ha, jag, hannas och emils posarbilder på biljardbordet ;) Får höra av mig till emil så han får komma hit med dooooom för dom måste ses ! ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0