kladdkakan väntar på MIG

Imorn är sista inskolningsdagen på arbetet, jag ska vara nere då, var bara nere ikväll så det sitter nog bättre efter imorn då får jag hoppas ! Sen på söndag jobbar jag helt själv...lr alltså jag har inge mer inskolning..och jag kmr tjäna STORkosing för det är storhelg...blir typ 180kr i timmen.....rätt vääääärt ! =)

På fredag är det midsommar och jag hoppas det blir den bästa midsommaraftonen på lääänge ! Mina classm8s ska förmodligen oxå komma å det känns superduper bra =)

Nu är det kladdkaka som gäller !! och kanske pocahontas ?! hoppas det =)
CIAO

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha säg inte såååååå, jag får bara panik på att de kommer bli dåligt väder nästa vecka (för de kan ju inte alltid va sol?) då jaaaag kommer. Regnar det då, ja då jeflar får vädergudarna me mig å göra!!! ;)

2009-06-18 @ 18:07:43
URL: http://hjortstorphall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0