Lördagskvällen som aldrig ville ta slut

När klockan hade slagit 05.05 imorse låg jag i sängen hemkommen efter att ha skjutsat folk hit och dit, men det var en trevlig kväll ändå =)
Jag, Hanna och Maria satt hopkurade mot varandra på bion när vi såg The Uninvited....råläskig men bra !
Sen blev det lite flängande på stan, bla till Nocks för att träffa Emma en snabbis, sen drog vi mot Medle för att hämta Jennilla och Isak på 20-års fest, Isak måste ha lite ångest idag med tanke på allt han köpte igårkväll...........men vad vet jag?
Sen drog vi mot Varuträsk för att lämna Hanna och efter det hämtade vi upp Ida utanför station...for sen på max drive-in (igen) och när vi äntligen var påväg hem ringde bajsamalia å ville ha skjuts till bajsmoröbacke....såååå...det blev att vända om och skjutsa hon och hennes ragg lr vad det  nu var ;)
Och äntligen kunde vi köra mot Falmark för att lämna Maria =)

Nästan hemma såg jag nåra dudes som gick på e4an å puttade en bil (drygt 4 på natten)......och självklart så var det självaste Johan Bäckman.................haha, vem annars??! Det blev att bogsera dom till motorklubben..sen mot Selet där det var 40års fest för att hämta Anders....blev lite mer skjuts oxå men till slut så var man hemma igen !

Nu ska jag, Hedvig och Nils fara till stan och bowla, och imorn börjar jag jobba !!!!!!!!
bajsbajs


Kommentarer
Postat av: bajsunge

HAHAHAHAHAH alltså finner inte ord <3

2009-06-14 @ 22:36:14
URL: http://apes.blogg.se/
Postat av: julia

visst är de kul o va chaffis! heheh.... vart ska du jobba förresten?:)

2009-06-16 @ 12:38:33
URL: http://jwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0