lövis

möhippa igår för jobbe =) en lugn men trevlig, jag råkade somna med edith på soffan, men det va mysigt ! Leftade tidigast för jag skulle upp å jobba imorse.
Nu har jag, hedvig och ida övat lite på sången till bröllopet som äger rum på lördag =) och även en till låt till dopet på torsdag, blir bara jag och hedvig på den, ida jobbar....det blir iaf here, there and everwhere av beatles på bröllopet och vargsången från ronja rövardotter på dopet =) Jag kmr tyyyp börja gråta, men gick det på Neahs dop borde det gå på Nathalies =)

Duschen nästa, sen till blacke för att hämta Leja, sen tillbaka till lövis ! Och imorn blire miiz i stan, kanske stadsfesten en liten sväng briddz ?? =)
HEJSCH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0