SOL, VARMT, HÄRLIGT

Vaknade upp hos Hanna av att Senya (stavning Hanna?) slickade mej i fejjan....INTE okej, men jag var för trött för att bry mig just då, tur för henne =)
Blev en chill dag hos henne i det vackra vädret, sen till stan för att fixa lite grejjer å hämta upp amalia för att sen bege oss mot lövånger.
Och nu sitter jag här och taggar upp mig för en tennismatch !! Jag och Hedvig ska nämligen fara å spela tennis =)
Och Anders ska typ fixa punkan på min cykel... =)
Jobbar kväll imorgon så jag hoppas på fint väder igen och en brutal stekning från min sida, Ida ska jag låsa in i huset =)



Inga badkrukor här inte, fast Hanna var jag tvungen att ge lite hjälp på vägen ;)

Kommentarer
Postat av: h

fufan vud du sku fu ugun fur dut dur!!!!!! ( fyfan vad du ska få igen för det där!!!!!!)

2009-06-24 @ 20:26:04
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/
Postat av: Eruku

Jag gillar verkligen din rubrik! Sunes Sommar for life!! :D

2009-06-25 @ 17:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0