sound of white

inte så värt för mig att fara till skolan idag, men har iaf gjort bort "bok-cirkel" grejjen med svenskan, vet inte hur det gick, svamlade mest på.......sen fick vi även tillbaka engelska nationella, fick G.....skönt att få godkänt men det va ändå ett dåligt betyg tkr jag.....ajja !
Ikväll blire typ chill i oskars stuga verkar det som ? Ska iaf trängas i emils bil med massa andra...får väll se hur det går !
Och imorn drar vi till ALKO ....oh yess ! Tyvärr så missar jag demonstrationen mot nazisterna på stan, men alla som ska vara i skellhell tkr jag ska fara dit å gå me i demonstrationståget !!




Detta är då min kära klasskompis Amanda.......som den nya Harry Potter ! =) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0