tell me on a sunday

Idag hade vi utekonsert bakanför gympan....min ensemble spelade två låtar...började med den bättre och avslutade med den sämre...hm..inte smart drag av oss..var väll iofs mest mitt fel..men men ! gick ju typ ändå halvbra =)
heddan och nisse hängde även med mej idag å tjuvåt på skolan.... ;)
Vi hade även kramring med alla musikare....och nu känner jag hur mkt jag kommer sakna alla 3or...usch..bara lämna kvar oss själva på skolan..men vi klarar oss nog i 1 år...förhoppningsvis =)
Idag var även sista dagen innan skolavslutningen sen blir det jobb hela sommaren ....money money money, money money money, money money money ooooooh mooooney



skolavslutningen i 1an =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0