sol i sinne, brun inne

Det kanske börjar bli dax att skriva ett bligginlägg nu...
Det har väl egentligen hänt sådär jättemkt..fast samtidigt så har det ju det...har flyttat hem till lövis nu, det var pain att hålla på att packa in och ut ur släpen på årets hittils varmaste dag.....men till slut så var det klart !
Idag har jag tillochmed varit duktig och städat mitt rum och rensat ur garderoben ....jobbigt men skönt att ha gjort bort det ! =)
Sen har jag även myst med Edith ! Var tom själv med henne medans mamma och amanda var och handlade....hihi =)
Ikväll ska jag typ se Shrek , den går på tv, och är typ värd att se...den är rolig.....
inte så värt inlägg...men ,men

Föresten så har vi musikare vårkonsert imornkväll och på onsdagkväll...kl 19.00 i anderstorpsaulan,,be there !! or else......



lilla Edith hos moster Ida.....stackarn

Kommentarer
Postat av: Anonym

snarare lyckost!!!

2009-06-01 @ 19:26:06
Postat av: elinkingen

så söööööööööööt

2009-06-01 @ 20:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0