efterlängtade helg äntligen här=)

första skolveckan är nu avklarad.....och det känns som att man aldrig har haft lov =) allt är sig likt !
har varit en händelserik vecka.....lr ja...kanske inte så värst egentligen men jag har varit mer social än vanligt iaf =)
igår va jag, hanna, niklas och leo kvar på skolan till ca 18.30 och repade till imorgon...men vi va inte så jätte effektiva...flummade mest men dt va kul ändå =) imorgon ska vi, inklusive linkan spela på ett musikcafénordanå mellan 13.30 och16.00...så kom dit och ta en fika och lyssna lite vettja ;)

nu sitter jag och vilar rösten efter en effektiv sånglektion med heddanpeddan =) det är rätt så värt att ha en storasyster som går på musikalakademin och kan lära en allt som hon har lärt sig =)

helgens planer är att ikväll ta det lugnt med ida, hedvig, joel och mamsi...typ tv. =)
imorn blir det musikcafé och sen ska jag vara jobbig med elinkingen (som hon själv kallar sig) och hennes classm8s och joina dom på deras filmkväll =]
men det blir nog mysigt !
söndag free =) free fallin........lyssnar just på den låten så det passade som in här .....daaah flum..orkar inte med mej själv !

idag hade vi ensemble uppspelning....haha...helt oförberedda gick vi upp på scen och ägde ?
sen på lektionen fick tor spratt och föreslog att jag skulle sola på en låt........aouch..kan inte sluta bra !
har även sett en ruskigt bra konsert idag....Mnozil Brass heter dom..och ja....bra humor och riktigt musikaliska !
är dock rädd att många bara skrattade åt deras skämt och inte riktigt lyssnade på musiken.....dt skulle vara synd för dom var sjukligt bra !


jag vet...jag skrev onödigt mkt nu !
men so what ? I'm still a rockstar !!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du får joina oss imorgon lilla Lova, jag och sofia kommer nog och lyssnar imorrn också så det är bäst du är bra, vi slösar inte tid på dåliga grejer ;) skojaaa

2009-03-13 @ 21:36:15
Postat av: Anonym

frpn elinkingen såklart

2009-03-13 @ 22:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0