Elin är KING

första dagen är nu avklarad...före espri hängde jag med några tappra lirare på Dallas och snålade lite när dom åt... ;)
efter espri ringde jag min kära vän Elinkingen och frågade snällt om hon ville hämta mig på skolan...snäll som hon är så gjorde hon det =) och nu sitter jag här i deras soffa....har gjort en slarvig gemu läxa och gjort en facebook till elinarna !
tittat på gamla bilder och smakat lite sockervadd med en touch av jordgubbsmak !
och nu ska jag traska mej hemåt...ca 500meter...slänga mej i soffan och drömma mej bort i Bella Swans värld med Edward Cullen........jag längtarrrrrrr !


snygga brids nyårs -07

2008 startade som ett mysigt år för en del.........
PEACE

Kommentarer
Postat av: ...

...

2009-03-25 @ 19:00:18
Postat av: .....

.............

2009-03-25 @ 19:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0