hemma

efter många om och men är jag nu hemma i min ensamhet....hehe
ida och hedvig skulle hämta mej i falmark...men när vi skulle landa så gick det inte...typ för dimmigt lr nått...jahapp..vi flög omkring i luften i 20 minuter till typ...ett till försök att landa..men icke...då for vi till umeå och landade där istället...sen blev det buss därifrån..och jag kunde hoppa av i lövånger =)
en väldigt lång dag kmr dt här att bli...känns inte som att dt var imorse vi vaknade upp i stockholm ...nu är jag trött och hungrig..så jag ska gå ner å se vad huset har att erbjuda för käk =)

hedvig och ida är i stan...och mamma jobbar...tror att sofia, sofia och elin är i bgm och ramlar omkull i backarna =)....så..jag får roa mej själv ett tag...kanske packa upp och beundra dt inköpta...lr sova !

det har för övrigt varit hur kul som helst dom här dagarna =)
två kändisar har setts...dock såg jag bara ryggen på dom..den ena fick hanna turen att se...Pia som är med i parlamentet...inte lika cool som den sandra såg....Torkel Pettersson från jalla, jalla och patrik 1.5 =)
eeeehm......och lite wild and crazy har vi nog oxå varit.....säger inte mer än så, så har jag inte för mkt sagt ;) mohaha


vi är zöta !

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄÄLSKAA DENDÄR AFFÄÄREEN (l)

2009-03-05 @ 23:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0