skola again

och åter igen har jag insett att jag inte är lika bra som nathan och lucas på basket !
jag får som för mig det när jag har sett på oth och själv ska spela...tror att jag ska vara lika bra.men vilken besvikelse när jag ska pricka korgen och missar hela tiden....AJA...får börja smygträna i smyg så att jag kan göra en hejdundrande succé till nästa gång ;) haha lr inteeeeeeee
nu är iaf första skoldagen schlutt.....lr nästan.. espri är kvar...frukt till middag...bra.....nej.....men ja !
nu väntas det bara på amanda, sandra och hanna (?) ...sen går vi coop och inhandlar våran middag...som alla andra måndagar !

SEE YA

'
'
'
'
peace

sofia hälsar !
hoj

Kommentarer
Postat av: elinkingen

nu har jag kommenterat din blogg Lova!

2009-03-11 @ 13:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0