the sun is shining it's a lovely day !

musikarfest igår....egde totaly =)
slänger in lite bilder när jag fått dom av hannibannani =)
måste få skryta lite om mig själv...tkr att jag har varit duktig i veckan...sprang broarna med olofsson i onsdags..riktigt skönt vare =) fast jag har typ fortfarande träningsverk,,,inte ett bra tecken,,,borde träna mer så kanske jag inte får det =)
sen fick vi igen gemu block 3 provet oxå.....jag fick 110 av 115 =DDDD kingelinglingling !! blev riktigt nöjd =D
nu ska jag öva lite biegga och kyrie....noterna ligger just nu slängda på sängen här bredvid...dags att ta tag i det nu...sen ut i solen och sola =D

peace


Kommentarer
Postat av: elinkingen

du är som så hilma bra =) måste hänga med på en joggingrunda, eller en gårunda kanske....

2009-03-21 @ 21:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0