hemma igen

igår kväll sent om sider kom vi hem från underbara Venedig !! Det har varit helt fantastiskt dom här 5 dagarna med espri gänget i värmen =) Och mycket har hänt, om jag skulle skriva ner det så skulle man inte orka läsa det, så jag väntar tills jag har fått tag i bilder så kan jag visa det så istället, för pics säger mer än 1000 ord.

Igår när jag kom hem var jag helt insälld på att fara till skolan idag, men när jag vaknade imorse, så blev jag dessutom väckt av mamma och klockan var halv 9, skulle egentligen vakna 6.....försovde mej i stora mängder, bestämde mej för att fortsätta att sova, för det behövde jag! Plus att jag är typ sjuk oxå.......ont i halsen, öronen, och tät i näsan......orkar som inte !
Ikväll ska jag hänga med Soffe och Elin, maybe soph oxå...har inte hört nått av henne men... =)

Juste,,,,kanske ska säga att vi fick SILVER i tävlingen =)
Och det kändes riktigt bra !



utanför vårat hotell,,,,som hade världens suraste hotellägare !
men jag var inte sur för det ;)

Kommentarer
Postat av: SofiaG

Nu hör jag av mig och jag vill jätte gärna hänga med eran gäng ikväll :D

2009-05-04 @ 15:02:06
Postat av: ma´manda

åååh, palmer oxå =)

2009-05-04 @ 17:43:04
Postat av: Heddis

Åhh Härlimissimo!!! :)

2009-05-04 @ 18:22:20
Postat av: idaho

åhh va härligt det ser ut!!!!

2009-05-05 @ 16:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0