hos soffe

händelserikkväll ikväll....bilen startade inte när vi va och plingade på hos björne och trodde att killarna fet dissade oss...fast det visade sig att dom va hos per...
iaf...vi gick till joel och kollade om han kunde hjälpa oss med startkablar...visst kunde han det, ,men det funkade inte med det heller..så vi puttade igång bilen och körde sen raka spåret till soffes place,,,och alla satt tysta hela vägen och lyssnade på ett himla pip som pep hela tiden och trodde att bilen skulle dö när som helst, turen hade vi ju ändå med oss för vi klarade oss hem =)
sen gick jag, elin, och sofia x2 ut en sväng och på tillbaka vägen såg vi en rååäcklig gädda som låg i vattnet...och äcklig som jag är tog jag en planka och drog upp den på land........hihi...roade !

nu sitter elin och soffe och sjunger lips, medans jag, soph, samme, adam och emil sitter å lyssnar på deras fina stämmor ;) dock inte visslingarna .........sri girls !
på onsdagkväll ska vi grilla å dricka bärs =) trevligt .¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0