long time no see

Nu var det ett bra tag sen jag skrev här. Men jag har som inte haft tid, haft fullt upp heeeeeela helgen bokstavligt talat !
Började på fredan då jag fyllde år, fika med familj och kusiner, fest på kvällen, BALZAC, gratis inträde, bjuden på 2 drinkar och ett kort, väldigt kort samtal med självaste Hjert Fylking ! Bjuden på pommes på max, och skjuts hem =)
Kunde inte bli så mkt bättre än så !
Lördag var det rep hela dagen, rätt trött och sliten som jag var så lämnade jag sängen vid 9 på morron.......efter repet blev det att fara hem och snabb fixa mej för att sen fara på bröllop mellan Eva och Åke (faster) ..det blev en trevlig kväll med den härliga släkten !
Söndag var det dax för rep igen....och sista konserten för i år med Espri =) En härlig konsert som gick hyffsat bra, med en väldigt bra gästartist...Annika Granlund-Jonsson ...känd från att sjunga i Let's Dance och har varit bakgrundssångersta bakom Lisa Nilsson, har även sjungit med Peter Jöback =) Och Holmströms/Bergners trio.....inte dåååliga musiker =)

Så fullspäckad var min helg och denna helg blir inte lugnare, då drar jag ett fett flyttlass hem till Lövånger....känns bra men tråkigt på samma gång, trivs väldigt bra i min lägenhet och skulle helst vilja bo där nästa år oxå. Men känns även skönt att bo hemma igen och "äta mammas mat" (IRONI, min familj fattar vad jag menar!!)

Men nu sitter jag här i datasalen ensam med massa fordonare,,,,,borde gå ! haha
HOOOOOJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha:) dt var kul,men jag är glad att mamma är mamma och ingen annan!

2009-05-26 @ 22:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0