sista dagen som omyndig !

jaaaaa....endast denna dag kvar nu, sen är jag myndig !
Kan meddela att det står fel om dagarna när jag fyller år på bloggens startsida, det står 0 dagar kvar till 18 år idag..men det ska egentligen stå 1 dag kvar .... !
Idag har jag bakat..........tar just nu en paus, men ska snart hugga in på det sista rycket !
Igår va jag på halken...och det var råkul, jag och adam ägde ! Eller adam ägde, jag vet inte riktigt om jag ägde så mkt men det var iaf hur kul som helst !
Sen hade jag även min sista körlektion igår oxå ;) Gick typ ändå rätt bra !
Och jag är taggad till tuuuuusen för imorgon...blir partey och utgång med dom bästaste av dom bästa ! =)

Nu ska jag gå ner och fixa det sista med bakningen =)
ps. jag längtar till imorn!!! ds

HOJ


ganska exakt ett år sen...när jag fyllde 17 och började nedräkningen till imorn...hihihoo

Kommentarer
Postat av: elinkingen

ALKO NÄSTA

2009-05-21 @ 16:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0