strömbäck

igår var det väldigt mysigt då vi satt ute å grillade och hade allsång med heddans classm8s ! =)
i slutet var det bara jag, ida, heddan och nils kvar...men till slut tog myggorna över och vi begav oss vi oxå !
Ida fick som tidigare år en uppsvullen hand (fast det brukar vara fotled) efter ett myggbett....ser ganska kul ut med värsta tjocka handen..men den tog tydligen ont så, så värst kul kanske det inte är !
Ciderhusreglerna rullade vi igång när vi kommit in, och alla somnade.......
jag låg halverst på madrassen och halverst på golvet...inte så värst skönt men det funkade ändå !

Idag har hedvig haft dans heeeeela dagen, så jag och ida tittade på lite då och då, annars satt vi ute i solen och stikte !
Kan ju meddela att dom är ruskigt bra dom här musikalarna och att jag själv börjar tänka på att söka nästa år när det är dax för en ny klass, det skulle vara hur kul som helst att gå här, men det är ju rätt svårt att ta sig in oxå.......men det skulle ju inte skada att försöka iaf ! =)



Dom har kommit fram till att jag och hedvig har likadana röster och att ida och hedvig är mest lika på utseendet !
hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0