As black as my heart

Det verkar som att jag den senare tiden bara skriver blogginlägg på fredagar och söndagar av någon konstig anleding...
Den här veckan har iaf erbjudit mycket!
Har hunnit vara i umeå en sväng för att se när hedda slemma och ida hade dans, hip hop contemporary, som gjorde att jag blev ännu mer sugen på att dansa i kommande liv !! De hade även världens fräschaste himla "lärare" som bara är 88a och hur bra som helst på att dansa och lära ut. Livet är inte rättvist...

Och i onsdags så medverkade vi i koneserten A touch of Africa, vilken upplevelse! Ni som inte var där missade verkligen något!!
Har varit på spontanbio med Hanna och Sandra, såg The ugly truth, den rekomenderas! En riktigt tjejfilm som man skrattar gott åt och får en att må bra =)

I veckan har jag även halverst bott in mig i den nya läggan, hittils så känns det bra =)

Nu slutar snart ljudtekniken, sen väntar en 2 1/2 timmes samhällslektion......och efter det bär det av mot umeå där jag ska spendera kvällen med Ida, Hedvig, Anna och säkerligen Nils oxå =)
Blir nog super !!!!!
Ha en trevlig helg alla härliga människor =)



snygga bridz ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0