hejhajhoj

Nu sitter jag i Hedvigs rum i underbara Strömbäck !
De andra håller på med frukosten, som kommer bestå av plättar ! yummi =)
Gårkvällen var king! Vi förfestade i Idas lilla rum på Ålidhem, dansade och posade, åt godis och chips, och drack en mängd vin. Sen beställdes det en taxi och vi drog in till stan och till Pipes, var visst 20 där men jag fick komma in iaf =) Allt var bra där förutom den himla fingerlösa duden som trodde att alla vi va 25 och som trodde att jag va rädd för han, och som ville jobba med gamla men inte torka skit......han var väldigt mysko och jobbig, och till slut gick han då vi började ignorera han !
Blev såklart max oxå....det va oxå bara allmänt konstigt !
Började typ ha allsång med två dudes som stod brevid mig i kön, och vilken låt sjöng vi då? Jo....Främling såklart..det var jag som var främlingen....
Sen var det en till weird dude som typ skulle ragga på Ida eller nått, eller jag vet inte vad han gjorde. Det flög iaf förbi en snusdosa framför näsan på mig......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0