finally

Tunréveckan är i full gång och börjar nu leda mot sitt slut.
Igår spelade mitt gäng i btk och i bureå, gick faktiskt ganska bra och vi behövde inte förnedra publiken (internskämt!).
Idag var det den andra gruppens tur att infinna sig på skolan i orimlig tid för att påbörja dagen.
När dom då skulle spela i lövånger for jag och hanna dit för att titta och vara ett mentalt stöd ;)
Himla tråkiga människor i lövånger, inte hakade dom på inte när jag och hanna klappade efter gitarrsolon osv, nä dom bara kollade konstigt på oss istället....efterblivna stackare !

Efter att ha hjälpt till liiiiiiite med att rodda efter deras spelning gick jag till amanda, och har nästan nyss kommit hem därifrån=) jag och mamma blev bjudna på middag och lite kladdkaka till efterätt! gött é de.

Nu ska jag göra klart filmrecenssionen till engelskan, HEJJA JAG !



Sandra låtsas att inte sova......

Kommentarer
Postat av: soffan

haha, TACK för den prisade hyllningen! kommer sova som ett barn när jag tänker på det du skrev... (K)

2009-10-21 @ 23:34:22
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0