mister du en så står dig tusen åter

Denna dag har erbjudit.....inte så mkt.
Jag och Ida bytte däck på bilen, så nu är den körbar...
Sen åts det en god middag med en god efterrätt.
Sen sågs det film, Wallander......efter att ha kommit fram till att en av rollerna var med i Drömprinsen så kände jag ett behov av att kolla på den, så nu har jag just sett klart den i min ensamhet!
Alla andra sover och jag ligger i mörkret i soffan.

Imorgon vankas det hårfärgning och sen miiskväll hos sandra! looking forward to it =)

GODNATT


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det lät ju som trevligt.



Jag och Erik har gjort slut, det känns röv

2009-10-29 @ 11:11:13
Postat av: Soffe

Ska du färga håret? :D

2009-10-29 @ 11:58:50
URL: http://sofiaaolofsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0