så kallat höstlov

Igår var det tänkt att vi skulle ha en så kallad turnéfest, vilket resulterade i en mer vanlig lite mysko fest men ändå så himla king ! Väldigt blandat folk, otippade som självklara, roliga som bäst !
Blev en sväng på calles och olles sen drogs det vidare till micke på en slags efterfest, någon slocknade direkt, någon var härskare över låtval (vilket inte uppskattades så där jättemkt) och några medverkade i vad som skulle liknas vid en massagering ! Där kring 5tiden på morgonkvisten började vi tänka på refrängen, och himla tur som vi hade så fick vi faktiskt skjuts hem till nyckis. VÄLDIGT TACKSAMT !!

Idag då.....det vankades "spelning" i varuträsk med hanna och sandra. Efter att ha varit rätt opeppade, trötta (kanske mest från jag och hannas sida) och väldigt stressade så fick vi oss igenom låtarna och som tack för att vi hade sjungit och spelat så fick vi 100kr var för att kolla in någon film på bio. Hur bra?
Efter att ha fikat och skvallrat lite for vi till stan, gick på bion och köpte popcorn och for till sandra och chillade lite där innan jag fick hämtning hem till lövis =)

Nu sitter jag i köket och käkar glass med chokladsås, hedvig och nils ser på Så som i himmelen och mamma och ida sover......det lär jag oxå göra snart!
Är rätt trött efter en väldigt bra början på lovet =)



Haha, någon som minns ? ;)

Kommentarer
Postat av: soffan

var det där hemma hos dig ?!?!?! VAAAARFÖR.....

2009-10-25 @ 01:12:43
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0