tisdaaag

Såg Fame igår på bio med Hanna. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den, blev lite jobbigt med en nyare version av den. Fick inte samma feeling som jag får av den gamla Fame-filmen, den här nya kändes väldigt fattig jämfört med den andra. Kan vara för att jag har sett den andra hur många gånger som helst och att det är en av mina favorit filmer. Kändes fel att se den här nya som i princip är nästan exakt likadan som den förra fast mer modern och ja, fattigare. Det ska mycket till för att kunna slå den gamla Fame-filmen!

Nu är jag hemma i leafregreat igen och väntar på att Ida ska komma hem från arbetet.
Sen funderar jag även på hur jag ska göra imorgon, antingen ska jag följa Ida, Hedvig och Nils till Umeå och se Balettakademins jubileumsföreställning, eller så ska jag kanske jobba tre timmar på Prästkragen....hm!
Jag får fundera medans jag spelar lite på månskenssonaten =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0